tugceerva06 bizim ki 9 aylıktı aldığımızda ben ondan çok oynadım valla.şimdi 18 aylık oğlum,salonda orta yerde durduğu halde sadece 3 kez ya oynadı ya oynamadı canım.iyiki de almamışsın.gerekli bişey değilmiş yani.kızkardeşimde yürüme arkadaşı almıştı onu da keza 2 kez amacına uygun kullanmamıştır.o da öylece duruyor.onun yerine çamaşır selesi ve çay sehpasını kullanıyordu.ben yürüme arkadaşını verdikçe onu itip çay sehpasına ve çamaşır selesini kapıyordu