Yamanikomm yagizinannisi valalhi gelmeyinnn bitmis durumdayim.dun gece saat 2 den beri ayaklarimda salliyorum hicbisekilde memnun edemedimmm
isevdayildiz yagizinannisi gazan mübarek olsun 4 aylık atak atakların en kötüsü ben çok zorlanmış tım 4 aylık atağında Allah yardımcın olsun şu an 10 aylık ve bayağı bir rahatladım
yagizinannisi bireylul ahahahah valla daha bu haftadan gösterdi kendini saat başı uyanıyor gece deliricem böyle değildi
Yamanikomm Musam 4 ay 15 gunluk 3.ayin sonunda vasladi once gecelerı sık uyanmaya basladi sonra desteksiz uyumamaya meme reddi yapti maalesefi artik tamnaen mamaya dondum sallanmadan uyumuyor kucaga almadimi agliyor valahi bitmis durumdayim
yagizinannisi isevdayildiz bizim tam uykular düzene girecek derken bu çıktı zaten gündüz uykusu yok 3 ayda pert etti bizi şimdi bide gece de bozulursa yandık
yagizinannisi cemreninnannesii tam da anca düzenimiz oturacaktı ama bu haftadan bile belli etti saat başı ayakta gece
isevdayildiz yagizinannisi canım 4 ay regresyonu diye bir durum var 4 aylıktan sonra daha düzenli bir şekilde uykuları olan bir bebeğin olacak inşallah Doktorlar da böyle söylüyor
cemreninnannesii yagizinannisi anne sütü alıyorsa meme reddi yaşayabilir size önerim ayakta emzirmeniz ama mamada kullanıyorsa gezerken verebilirsiz biz saat başı 2 saatte bir kalkıyorduk geceleri meme reddi çok yaşadık bu ayda
yagizinannisi Yamanikomm ben maalesef başından beri sallıyorım baya gazlı bi bebekti o bitti alerjimiz çıktı yemek yemek yok bide üstüne de bu kolaylıklar gelsin 😭😭
Minik1Ege yagizinannisi bizde 4 ay 6 günlüğüz bekliyoruz gelmekte olanı😂😂 nedir ne değildir tam bilmiyorum atakta noluyor ama zaten bitiğiz iyice biticez desene😂
isevdayildiz Gizem9565 Yok canım iştahi etkilemiyor da sadece diş çıkarma döneminde çocuklarda iştahsızlık oluyor benimki öyleydi
ada_34 Gizem9565 bizde iştah problemi yapmıştı gerçi öncesinde de ara ara yapıyordu ama 4. Ay atağında çoğunlukta yenidoğan gibi yiyordu tabi herkeste olacak değil arkadaşımın kızı aynı zamanda doğdular gayet iştahlı hiç iştah kaybı yaşamadılar
Minik1Ege Gizem9565 en son 1-1,5 hafta önce tartılmıştı 6500 gr şimdi 6600 dür tahmini 🤷🏼♀️ Neden sordunuz?