Mom345 Nasıl neyle içiyorsunuz önceden direk kaşıkla alırdı ama artık almıyor nasıl alsın zaten iğrenç tadı kokusu var kaynattığım meyvelerin suyuna katıyorum doktor öyle ver dedi yok bi yudum alıyor suratını ekşitip fırlatıp atıyor demir depoları boş aylardır uğraşmamıza rahmen 5 değerinden 7.8 çıktı hiç değilse depolar dolsun diyorlar sabah 1 akşam 1 re çıkarttılar şurubu çorba kaşığı olarak ben 1 tatlı kaşığı bile veremiyorum ki 🤦♀️ zorla bi iki defa verdim onuda yapmak istemiyorum korkuyor bütün ilaçlara ön yargısı olcak tecrübeli analar fikir lere açığım
-erCansu- Mom345 siringayla veriyodum ben başka bişi veriyomus gbi yapıp bı anda skiyodum artık baya bı sure kullanmıştım icmiyodu kendini kusturuyodu doktorum ferruma dönelim dedi bı zamanda onu kullanmıştım 🌸
Eses20 Mom345 ben portakal suyuyla karıştırıp veriyorum, hem c vitaminiyle demirin emilimi artıyo, portakalı çok sıkıyorum demirin tadını bastırıyo, şırıngayla veriyorum hem dişlerini karartmasın diye
Mom345 -erCansu- kaç ml veriyordunuz bize sabah 5 akşam 5 ml dedi 14 aylık olcak oğlum onuda yermi bilmiyorum ama denicem eşime söyleyim akşam gelirken alsın çok teşekkür ederim 😊
-erCansu- Mom345 evet 5er ml veriyodum bı ölçek oluyo 🌸 inan daha kolay direk boğazına gidiyo cnku 😂 napim benm oğlumun değerinde 7ydi demir hele ferritin 2.2ydi yerlerdeydi yani mecbur icirdim
Mom345 Eses20 kışın bende hep mandalina suyuyla verdim ama şuan mevsimi değil diye almadım hiç acı olmuyor mu partakalın tadları
-erCansu- Mom345 tam 2 ay kullandım canım cinkoda kullandım yanında tmaamen düzeldi sonra bıraktım arada bı newvit veriyorum
Mom345 -erCansu- yok biz çok düzenli kullandık bestiron la başladık somra vegaferona geçtik 8.ayından beri ferra sanol içiyor 1 ay içmedi ateşli hastalık geçirdi kestim o ara bi kaç gün önce başladık ama malisef içmiyor öncesi hiç zorlnmazdım direk kaşıkla içerdi arkasına su kışın mandalina suyu 1 ay ara vermemiz sıkıntıya soktu
-erCansu- Mom345 bende ara ara baktiriyorum bendede hep kansızlık var ins düşmez yine oğlumunda aslında baktırmak lazm
Mom345 -erCansu- emziriyor musun doktor yükselme olmayınca bana baktırdı sütten geçiyor diye bnm değerlerim güzel çıktı Akdeniz lilik olmamasına rahmen ona bile baktılar varmı diye şükür bişey çıkmadı ama araştırılacak mı bilemiyorum perşembe görüşücem doktoruyla