Fasulye12 Arabamızı değiştirip otomatik vitese geçeceğiz de bu model nasıl acaba kullanan var mı ? Sık arızalanır mı?yakıt tüketimi vs.. yardımcı olursanız sevinirimmm
Pinar_kb Fasulye12 bekarken kullanıyordum. 4 sene boyunca bir kere arıza vermedi. Yakıtıda bana normal geliyordu ama özelliklerine göre değişir.