merhaba sizlerde fikir almak istedim.🙄 Benim bebeğim şuan 15 günlük ilk 3 gün damla damla sütüm geldi. Sezaryen Doğum yaptım bebeğim 1 gün küvezde kaldı. O ara mama verdiler küvezde çünkü sütüm gelmedi. Hastaneden çıkarken mutlaka mama takviyesi yapın dediler küvezde kalma sebebi şeker düşüklüğüydü evde düşer anlamayız diye mama takviyesi yaptık hep. 5. Günden bugüne kadar sağıyorum günde toplam 60-70 ml sütüm anca geliyor. Oda yetmiyor aç kalmasın diye mecburen hala mama veriyorum. Ben mama karşıtı değilim sütümün gelmesini tabiki isterim ama yeterki doysun mama vermekten rahatsız olmam. Fakat mama verdikten sonra gazını çıkarmaya çalışıyorum bazen çıkmıyor. Reflü yatağı kullanıyorum yan yatırıyorum.😓 emdiğinde pek kusmuyor mama verdiğimde kusuyor.😐15 günlük bebek için mama ağır gelir mi fikri olanlar yada yaşayanlar lütfen yazabilir mi😐🙏🏻 Sma mama veriyorum. Birde bu şekilde beslenen bebekler acaba günde kaç kez kaka yapmalı çok bilgim olmadığı için buraya yazıyorum🙏🏻