Aylinsssmom Kizlar Ben Azerbaycanda yasiyorum.Birda netflix ucreti 15 dollar.Bisey sormak istiyorum.Acaba turkiyede benim adima hesab acip,bana verseler,ben kendi ulkemde kullana bilirmiyim?Turkiyede bildigim kadariyla ucuzmus
EmineYilmaz Aylinsssmom sizde 15 dolar = 25,50 manat yapıyormuş sanıırm. Bizde 50 tl ödüyoruz doğru hatırlıyorsam. Sizde daha ucuz bence
M-elisa Aylinsssmom biz Türkiye’de yaşıyoruz ve ödüyoruz ama yurtdışındaki kardeşlerim de bizim hesabı kullanıyor. Olur yani
EtiPetito Aylinsssmom 27tl falan burada hatırlamıyorum ödemelerimi tam, dediğiniz gibi olur bence ama emin değilim
Aylinsssmom EmineYilmaz yok hayir,ben kendm dollarla yazdm mesela ki kafa karisikligi olmasn,sizde dollara cevirip yazinca daha ucuz oluyor.Yani hesab acma sansim olsa turkiyeden acip oyle bakarim.o daha uygun
EmineYilmaz Aylinsssmom ha anladım şimdiiii. Bende azerbeycana göre kur hesaplaıdm. Tüekiyeye göre ise çok çok pahalı