arasegeninannesiii Bebeğim 23 günlük birgündür kakasını yapamıyor ıkınıyor çok ama yapamıyor yapamayınca da ağlıyor 🥺 zeytin yağı kullansam fayda eder mi? Siz neler yaptınız?
Yigitannesii arasegeninannesiii daha 1 gun yapmamis kakadab degildir gazdandir bence i ikinma. Gaz damlasi kullaniyor musunuz
arasegeninannesiii Yigitannesii bu zamana kadar çok sık kaka yapan bir bebek ve gaz sorunumuz da yok Allaha şükür şuanda ağız yoluyla gazını çıkartıyor🤲
aselannesi33 arasegeninannesiii Benimkide dün yapamıyodu 21 günlük zeytin yağı icirdim bi çay kaşığı sabah kendine geldi
cemreninnannesii arasegeninannesiii yediklerinize çok çok dikkat edin eminim ki ediyorsunuz kabız yapabilecek şeyleri bir süre tüketmeyin ve ben elimle sürmüştüm zeytinyağını doktorum uyarı yapmamı önermedi
arasegeninannesiii cemreninnannesii elinizle sürdüğünüz zamanda işe yaradı mı peki o gün yapabildi mi