Merhaba. Kızım 11 aylık ve gece sürekli uyanıyor 3 gündür her gün sadece 3 saat uyuyorum. Normalde de 2 saatte bir kalkıyordu. Artık hakikaten delirmek üzereyim ellerim tutmuyor eklemlerim ağrıyor çaydanlık tutamıyorum resmen ya dinlenmeden uyumadan mecbur günlük insan işini gücünü yapıyor. Eşim derseniz sabah 9 akşam 10 da geliyor kurye kendisi. O da bana yardım edemiyor gündüz gelse bakar uyurum ama yok. Neyse bildiğiniz bitkisel bi ilaç, veya yan etkili olmayan kullandığınız bir ilaç var mı Allah rızası için biri birşey desin ya. (bay bay night kullandım işe yaramadı sadee uykuya daldırıyor gerisi yok)