Umutalim bende aynı baştan 1aya kadar emdi geceleri uyanmamak için sagip verdim eşim falan kalkıp iciriyodu l.Sonra kolayimami gekdinoldu lohusa kafası hep sağdım bebeğim zorda olsa emiyordu kilo alımı çok iyiydi,sütumde vardı işte o an hangi kafayla yaptım sa bi anda emzirmeyi bıraktım tabi bebek hemen alısiyo biberona oncesinde arada ve gece veriyodum biberon, ama şimdi 4 aylık olduk hala sağarak veriyorum yeni 3 4 gündür mama veriyorum arada sütüm eskisine göre azalmıştı,mamayida öyle çok vermiyom sütüm yetmediginde