8 aylık oğlum yaklaşık 2 haftadır en sevdiği şeyler de dahil olmak üzere asla ama asla ağzını açmıyor,yalnızca saatlerce emmek istiyor,blw denedim,çorbalar etler balıklar püreler meyveler vs hiçbirşeye hiçbir yöntemle yediremedim,ufak bi grip atlattı bu süreçte ve atak dönemi içinde olabilir diye düşünüyorum. Keyfi,enerjisi,boyu kilosu normal ama beslenme alışkanlığı kazanamayacak hep zor yiyen bi çocuk olacak diye korkuyorum , önerilerinizi bekliyorum