Mete-35 Sevgili anneler tecrubesizim , bebege meyve sebze pürelerinde, kişisel blender kullansak olur mu…Mesela şeftali ile başka bir meyveyi blender da püre yapıp yedirsek
Cheddar Mete-35 bence blender kullanmamalısınız. İleri aylarda katı gıda yemeyi reddetme ihtimali çok yüksek. Çatalla ezin ya da rendeleyin cam rendede ya da meyve süzgecinde verin
Ogulcan Mete-35 canım cam rende kullanmalısın en sağlıklısı o metal değdirmemen gerekiyor onun dışında doktorumuz meyveye en son başlattı bize canım meyvenin tadını alırsa sebzeyi reddebilir diye
Cns_28 Mete-35 en güzeli püre yapmamak çatalla ezin sonradan zorlananlar oluyor pütürlüyr geçişte 👍🏻 Meyveyide ya meyve süzgecinde veriyordum, sert olanları cam rendede rendeliyordum ya da yumuşakları çatalla eziyordum 🌸
ayda17 Mete-35 doktorlar ezme alışkanlıkları olsun diye ilk aşamada çatalla ezmeyi öneriyorlar. Ablam da blenderla başladı ilk ama sonrasında çok zorlandı çocuk ezilmeden bi şeyi yiyemiyordu. Çok zor atlattılar o dönemi bence sizde başlangıçta çatalla verin. Zaten bebekler öğrenerek büyüyorlar büyük taneler bile gelse ağzında ezer öyle yutar ama blenderla verirseniz her zaman o şekilde olsun isterler yemeklerini
Mete-35 ayda17 çok teşekkür ederim Bi de mesela nar suyunu ,meyve sıkacağında sıkıp nasıl icirebilirim