Kızlar eşim 5. Gün şuan covit cumartesi günü başladı agrısı ama pazar günü gece 1 de öğrendi sonucunu tabi o 2 gümde beraber yemek falan yedik ama ayrı odalar da uyuduk öğrenince ben hemen annemlere geldim onu bıraktım evde bende burdan çıkmıyorum bi belirtim birşeyim Yok iyiyim şükür olsa şimdiye çıkardı diyorum 5. Gün sonuçta kızım test yaptırdı negatif çıktı