Hanımlar bebeğim doğduğundan beri mama alıyor. Hipp combiotik kullanıyoduk ama çok sık acıkıyodu ne kadar verdiğimi bile hesaplayamıyodum. Sma optiproya geçtik normalde günde bir defa yada 2 günde bir kaka yapardı,mamayı değişeli 2 gün oldu bugün 3.gün sizce lavman vs gerek var mı yoksa beklemeliyiz? Doktorumuza sorucam önce sizden fikir almak istedim. Şimdiden teşekkür ederim 😊