Kızım 8 aylık vucudumda çok yğksek derecede enfeksiyon çıktı hem kullandığım ilaçlar hemde enfeksiyon nedeniyle emzirmeyi bırakmamı söyledi dr ama kızım çok düşküm az önce uyutmayı denedim çok ağladı zorla uyudu mama da almıyor hiç bişekilde denemediğim kalmadı varmı çaresi oln nolur yardım edin