ZehraKilic5 Kuzeyinannesi0709 ben sadece sağlık ocağındaki ebeye gösterdim dikisimi oda bana daha gitmem gerekmediğini söylemişti
Aysegul_goktug Kuzeyinannesi0709 benim rahmin yukarıdaymış sezeryan sonrası ben masaj yapa yapa indirdim ona bakmaya gitmiştim birde dikişleri kontrol etti bence git birşey yapbetmezsin
civcivannesiii Kuzeyinannesi0709 dikişlerime yumurtalıklarıma ve rahmime bakmıştı doktorum 🙏 gerekli diye düşünüyorum