Aylinsssmom ahh iyi olmaz mı en büyük hayalimdi tandem emzirme. Tandemi geçtim ilk çocuğumu bile emziremedim 🙄 her neyse. Hani doğum yapınca ilk gelen sarı süt var ya birkaç gün gelip sonra normal süt gelmeye başlıyor. İşte şu an hamile olduğunuz için sütünüz o hale geldi. Ağız sütü de denir. Doğum yapana plesanta ayrılana kadar ağız sütü üretilmeye devam edecek. Normal bebeklerin sadece birkaç gün alabildiği bu sütü ilk bebeğiniz aylarca içecek💕 ne büyük bir mucize. Sakın emzirmekten vazgeçmeyin bol bol emzirin, inanılmaz bir şifa kaynağı. Bazı çocuklar sütün tadı değişince bırakıyormuş, sizinki bırakmamış maşallah 🧿