Merhaba ben 2 ay kadar oğluma anne sütü verdim ama daha sonra emmek istemedi çok çabaladım ama artık iş açlığa gidince mama verdim o Zaman hipp i önerdiler bana onu kullanıyorum ama şuan besleyiciliği daha yüksek bi mamaya geçmemin daha iyi olacağını söylediler. Sizce ne kullanabilirim