ikierkekannesiii Hanımlar 2 hafta oldu ishal olalı, ilacimiz pazar bitti ama aynı renk aynı şekilde devam ediyor kakasını yapmaya 2 kere sadece normal kaka yaptı ondan başka yok sizce normal mi anlam veremedim doktora götürmeli miyim ?
SedaMeyra Bir iki gun daha takip edin gecmezse tekrr doktora götürün. Haziranda kizim bu sekilde ishal kusma 1 2 gunde ateslenmisti doktor 1 hafta 10 gun surebilir merak etme demisti.