Selamlar canım, mama veya biberon dünyanın sonu değil. Onlara alışcak diye vermemezlik yapma bence önemli olan bebeğin tok olması. Memeyi tekrar tutturmak konusunda belki çok çok az miktarda pekmez sürebilirsin. Yada Ağzını açtığında sütü ağzına sıkabilirsin süt geldiğini anlayınca yapışır belki. Birde yat yana yatarak emzirmeyi dene ben doğduğundan beri o şekilde emziriyorum. Bebeğim emdiği sırada kucağa alıp sıkıştırılmayı pek sevmiyor. Ben de hiç dokunmadan yanına yatıp emziriyorum. Tabi bu sırada uyanık olmak çok önemli bebeği ezmemek için.