Hanımlaaaarrr. Kızım 15 aylık ama erken doğdu aslında 13 aylık falan diye hesap ediyoruz. Kızımın ağzında 1 diş bile yok. 18 aya kadar normal dedi doktorumuz ama korkuyorum ya çıkmazsa diye. Tüm belirtileri var fakat hala görünürde bişey yok. Başına gelen var mı böyle? 🤔