Merhaba kızlar. İkinci oğlumu kucağıma aldım doğar doğmaz gaz bombası resmen doktora söyledim daha çok erken demişti 5 günlükken en az 15 günlük olması gerekirmiş. Hemde piyasada ki hiçbir damla etkili değil gazda yine de almak istersen sen bilirsin demişti ilk oğlumda biogai+sab simplex kullandım. Aşırı aşıırı etkili değildi ama faydasını görmüştüm. Şimdi araştırmalarım sonucu nurse harweys alayım diyorum ama illa doktora mı gitmem lazım sormadan alsam ne olur doktır zaten gaz damlası kullanılmamasından yana bana tavsiye verir misiniz çocuk sabah 5-7 arası kıvranmaktan ortalığı yıkıyır