Melisyldz Mevaaaa daha bugun gittm ptt ye hala yatmamsti bi 3 aylikkn gitmstm smdi 7 ayligiz hala yatmamis ayin 13 undn snra yatiyor ama ne zaman yatar bilemem diyo ordaki kadin 1 senede suresi varms isimiz gücümüz yok her ay ptt ye gtcz ya
tubatusem Mevaaaa Merhaba benim yaklaşık 2 3ay içinde yatmıştı ödemeler e devlet üzerinden kontrol edebilirsiniz bebekle sürekli gitmek zor oluyor 😊yada 170 i arayıp bilgi alabilirsiniz işleme alınmış mi alınmamış mi detaylı şekilde açıklama yapıyorlar ☺️
Eymen01 Mevaaaa ben 2 ay 19 günlükken felan doğum parasını pttden aldım ama süt parası kim çalışıyorsa ona yatıyormuş ptt demişlerdi ziraate yatarmış süt parası doğum parası ptrden
Mevaaaa Melisyldz tubatusem arkadaşım 20 günlükken aldı oda benimle Doğum yaptı ben 36 günlüğüm yatmadı hala
Sheda Süt parası bir hafta sonra yattı doğum parasının da 45gün sonra yatacağını söylemişlerdi bekliyorum benim ki başvuru aşamasında yazıyo e devletten takip edebilirsiniz
tubatusem melek_42 biraz geç oldu kusura bakma hemen söylüyorum e devlete girince arama kısmına analık yazarsan zaten alt kısımda açılıyor seçenekler ilk seçeneğe tıklayıp tüm bilgilerine ulaşabilirsin.
Melisyldz serinserin hayir hastanedn cikarkn ptt dn alabilcegimizi söylemişlerdi bugun 2.gidisim iste hala yatmams 7 ay oldu
ATC ElmaliTurtamm birinden 300 TL doğum parası birinden 180 TL süt parası ama hangisi nerden bilmiyorum