Sevgili anneler bana bi konuda yardimci olablrmsnz,calistigim icin biberonla sadece sagıp biraktigim sütleri iciriyorum,kizim 5.5 aylik, aventin naturel biberonunu kullaniyorim basligi hic degistrmedm yani dogarken satin aldigimz baslikla,sut icin bile olsa numarasini arttirmama herek varmi..yoksa arttirirsam akis hizindan dolayi meme reddi yaparmi..bilgilerinizi bekliyorim tesekurlerr😇😇