Mervearda Kızlar merhaba temmuz 1 de sezeryan doğum yaptım kırkımda çıktı ama Şimdilerde bel ağrım oluyor ve bel ağrısı çektiğimde bazı günler lekelenmem oluyor. Sizde de oldumu?