Deryakbulak 15 aylık bebeğim Gece 3-4 gibi saatlerde uyanıp 2 saat uyanık kalıyo varmı böyle bişey yaşayan neden acaba 3-4 gecedr böyle
Astalavistaaa Deryakbulak bu gece de öyle oldu. Saat 3 buçuktan beri uyanık sallıyorum o saatten beri en son mama hazırladım şu an onu veriyorum ama bana mısın demiyor gözler hala fal taşı 😪🤦🏻♀️
Nefeshiramm Deryakbulak bizde kaç g ü ndğr babamlardayızbabam fırıncı saa 4.39 gibi uyanıyor babam geliyor bebeği uyandırıyor 🤣 1 saat oynuyorlar 6 ya kadar şimdi de evimize geldik dün gece kızım yine uyanfı 4.30 da hala uyanık 🤣
Maviyesil121212 Deryakbulak benim kızım da 15. Ayda tam söylediğiniz gibiydi ki normalde deliksiz uyur. Bu olay 1-2 hafta sürdü sonrasında 4 tane köpek dişini çıkardı aynı anda yavrum. Sonrasında rahatladı; muhtemelen diş geliyordur
nazliyagizzz Canım benim kızım 19 aylık akşam 9 da uyutuyorum gece 5 e kadar saat başı uyanıyor 5 ten sonra tam uyanıyor uyutana kadar canım çıkıyor mesela şu an bile sallıyorum 🙄
Deryakbulak nazliyagizzz off neden ya neden böyleler😥 atak dönemindeyiz şuan ondan mı bilmiyorum şuan bende ayağımda sallıyorum 1 saattir emziriyorum yok uyumuyo dün gecece 3 te uyanıp 5te geri uyudu
Deryakbulak nazliyagizzz Bu arada canım 18.ayda bi uyku gerilemesi var ondan kalan problemler olabilir sizin ama 1 hafta içinde geçicektir umarım🙏🏻
nazliyagizzz Deryakbulak canım benim kızım doğduğu günden beri böyle ne yazık ki etraftaki insanlara anlatırdım inanmazlarmış benimle birlikte kalan herkes şok oluyor bu çocuk hiç uyumuyor diye 😳 bir de ben çalışıyorum yani 🙄
Deryakbulak nazliyagizzz kıyamam ya yazık bize valla😥 Allah yardımcımız olsun benim kızımda hep sıkıntılı uykuları emerek uyumaya alışkın hep bundan kaynaklanıyo diyolar ama aşamadık bu sorunu emmeyi bırakana kadar böyle devam malesef😢
Astalavistaaa Ay beni anlatmışsın. 15 aylık kızım son 1 haftadır gece 3-4 gibi kalkıyor sağa dön sola dön uyumuyor. Anlamadım ben de ya. Gündüz tek uyku uyuyor akşam 10 gibi uyuyor. Napcamı şaşırdım 🤦🏻♀️
Deryakbulak Astalavistaaa valla bizde aynıyız 4 gün mü oldu 5 gün mü sayamadım umarım geçicidir ilk defa yaşıyorum böyle uyanık kalma , bizde tek uykudayız akşsm 9 da uyuyo bayadır iyiydi düzen😢
Deryakbulak Maviyesil121212 Merhaba :) Bizimde bütün dişler çıktı arka büyük azıları kaldı ve bu ara çok zorluyo kaşınıyo büyük ihtimal öyle olucak bizimde yoksa bu kadar uyanma uyuyamama başka neden olabilir😥
Astalavistaaa Deryakbulak evet son 2 aydır çok iyiydik biz de. Atak haftaları sanırım, çünkü kızım 11 hafta erken doğdu, araştırdım 55. Hafta atağıymış. Allah yardımcımız olsun 😴😓
LilyaBn Deryakbulak 17 aylık benim kızımda. Son 3 4 haftadır aynı böyle. Bir de üstüme çıkıp tepiniyor🤦♀️Gülsemmi ağlasammı şaştım😂
Deryakbulak LilyaBn off benimkide öylee oyun oynuyo gece gece resmen yıldım artık memeden kesme zamanını iple çeker oldum😥