Birprensesannesi27 4.5 aylık kızım 2 haftadır emzik istemiyor agzına koyunca aglyo susmuyor geri nasıl alıştırırım avent kullanıyorum emzik tutmadgı icinde uykuya dalamıyor emziksiz uyumaz
Yasemin89- Birprensesannesi27 benim kızım hiç ağzına almadı. Emzirerek uyuyordu. Yada beşiğine yatırıp sallıyordum. sırtını sıvazlayarakta uyutabilirsiniz.
kahvekokusuu Birprensesannesi27 benim oğlum da 4 aylıkken bıraktı bi süre uğraştım ama almayinca fazla da ustelemedim halbuki ilk günden memeyi vermistim ama bıraktı 🤷
Minnos06 Çok iyi olmuş benim arkadaşımın çocuğu emzikle yaşıyor dişleri hep çap çıktı emzik çok da iyi değil bizim oğlan emziksiz büyüyor MaşaAllah 5.5 aylık
Birprensesannesi27 Minnos06 ben o kadar cok veriyorum sadece uykuya dalarken uyuduktan sonrada geri çekiyordum
Birprensesannesi27 Yasemin89- 2 haftadır uyku denilen bişey kalmadı uykuya dalamadıgı icin hep aglıyor ayakta uyuyorum artık bende wşimle battaniyeye koyduk salladık olmuyor ne yapsak zorla emzigi tutana kadar aglıype zor zekat tutturuyorm aldıgı gibi uyuyor
Yasemin89- Birprensesannesi27 Allah kolaylık versin çok zor :( Umarım bu sorunu yaşayan biri destek olur size. İnsan ne yapacağını şaşırıyor 🤷♀️
Birprensesannesi27 Yasemin89- kimse destekcimiz degil asıl köstek oluyorlar aglıyor diyince az bu kızdan başka bişey demiyorlar