Derya_mihra Eşim oldu atlattı. Şimdi de ben oldum ama ateşim çok yüksek napıcam bilmiyorum. Küçük bebeğim var ambulansı aramak istemiyorum bebeğim napar bensiz küçük daha. Psikolojim çok bozuldu. Benim gibi olan varsa ne yaptınız ateşiniz nasıl düştü
Ezgialp Derya_mihra geçmiş olsun ben de bugün delta virüsü olduğumu öğrendim ateşim 38.5 oldu parol içince düştü sorabileceğiniz bir doktor var mı önce sorun sonra için yanlış bişey yapmış olmayalım yani
GoGirl Derya_mihra 112 yi arayin size onerilerde bulunurlar zaten hemen hastaneye vs goturmuyorlar ates icin de goturmezler merak etmeyin
nursocum Derya_mihra Kendi aracınızla özel hastanelerin acillerinde serum taktırabilirsiniz benimde düşmüyordu 4-5 sefer gittim sağolsun çok ilgilendi doktorlar
Ezgialp Zynp26- teşekkürler, grip ile aynı hiç bir farkı yok ama ateşim 38.5 oldu bir ara parol içince düştü onun dışında tat koku henüz gitmedi gidecekse de bilmiyorum 🤷🏻♀️