ygmr [bilinmeyen] ben de mama vermeyw basladi arasira kulak.arkasinda konaklar var bilmiorm ondan oncesindede vardi ama 3 4 gunde bazen 10 20 ml icicekmi siye mama versigim oluordu ondan sordm.cnm
SukranUras shdemir öyleymiş malesef lanet olmasın ya bıktım bi an önce yemek yemeğe başlasak da şu i mamadan kurtulsak
Melihaptt Obsesifk ben Kayseri de en uygun gross markette buldum ordan alıyordum mamayı 2 gün önce gittim yok hiç kalmamış sordurdum diğer şubelerde de kalmamış panik oldum bi an birileri zamlanmadan almış bile sanırım ☹️