Tuch canım ben 2 ay çektim o şişlik bazen göğsün enfeksiyon kapıyor ve asla ne yaparsan yap inmiyor tam 2 ay neler yapmadım. Eğer iltihap varsa o bölgede kızarıklık şişlik ateş oluyorsa sıcak değil soğuk uygulayacaksin emzirdikten sonra ya da boşalttıktan sonra. Sıcak iltihabı daha da kötü yapiyor. Bence bı muayene ol. En son göğsünden enjektorle iltihabı çekmişlerdi çok kötü bı ağrı biliyorum umarım öyle değildir tabi