BabyAsiia ben hiç vermemiştim ama kızımın gaz sorunu 7 ay kadar devam etti. Şişelerce gaz damlası kullandım. Şimdi düşünüyorum da onca gaz damlasının zararı yok muydu sanki. Bazı doktorlar 1 aylıktan sonra 1 çay kaşığı kimyon çayını öneriyorlar. Bazıları karşı. Siz de araştırın, isterseniz kendi doktorunuza da danışın. Şu an erken ama verecekseniz de 1 aylıktan sonra verin. Kızım 1 yaş civarlarındayken geceleri gaz sorunu oldugunu düşündüğümde doktor 1 çay bardagı suyla 1 çay kaşığı kimyonu kaynayınca soğut ver demişti. O şekilde demliyodum