Merhaba anneler bugün çok moralim bozuldu 🙄🙄 canım kek istemisti kalktim yapayım dedim iki defa yaptım iki defa da pişmesi ya yapışıp kaldı kalıba bitince granit kalıpta yaptım ikinciyi borcamda yaptım yine olmadı her zaman yaptığım şekilde yaptım anlamadım niye oldu boşuna gitti malzemelerim diye çok üzüldüm 😌 ceviz de koymuştum içine gitti cevizlerim😅 çok sevdiğim bir komşum geçen gün söylemişti bana senin 🍰 in çok güzel oluyor bana diye söylemişti bir kaç defa hatta yaptım yemişti falan sanırım nazar değdi kekime hiç kabarma olmuyor 😞 sizler nasıl yapıyorsunuz keki anneler ?