Selam kızlar. Kızım 9.ayına girdi. Ek gıdaya başladığımızda herşeyi tattırmaya çalıştım sırasıyla fakat başladığımızdan beri ek gıdayı istemiyor. Israr etmiyim soğumasın dedim çoğu zaman önüne koydum aldı oynadı yaladı attı. Bazen sadece yoğurt yiyip yattığı oldu fakat bu durum canımı sıkmaya başladı.Hergün farklı tarif deniyorum yemiyor. Diş çıkarıyor desek ek gıdaya başladığından beri bu durum var. Ne yapmalıyım? 3 öğün bebeği yemek yiyen annelere çok özeniyorum. 2 yaşında hala pütürlü gıda yada yemek yemeyen çocukları duyuyorum ya benim kızımda öyle olursa diye çok üzülüyorum. Tavsiyelerinize ihtiyacım var 😔