Kızlar 18 aylık oğluma tek bakıyorum. Hangi uzmana rastlasam 0-3 yaşına kadar kenlikle ekran izlenilmemesi gerektiğini söylüyorlar. Nasıl yapıyorsunuz? Küçük bir ev işini bile zar zor yapıyorum, oğlum hep onunla ilgilenmemi istiyor. Bazen çizgi film açtığım oluyor. Süresine dikkat ederek. Ona “anneciğim lavaboya gidiyorum ihityacımı karşılayıp geleceğim tamam mı?” diye sakince söylesem de gelip kapıda çıkana kadar ağlıyor. (örnek için kusura bakmayın, en uç o geldi aklıma) Siz nasıl yapıyorsunuz? Gerçekten hiç ekran açmayanlar var mı aranızda?