Jeremh Meyram_ tekrar merhaba bugün bankaya gittim ve tüm detayları öğrendim .2 tip çalışma var biri yarı zamanlı biri kısmi süreli .benim işimi gören kısmi süreli ve sanırım yasal bir hak. Çocuk ilkokula başlayana kadar ve max 72 aylık olana kadar sürdürülebilir.Günde 5 saat çalışılıyor ve saatle orantılı maaş alınıyor . Yemek parası veriliyor fakat emeklilik gün sayınıza çalıştığınız saat kadar işliyor.onun dışında şube müdürü ile saatler konusunda mutabakat sağlamak gerekiyor .bize 2 seçenek sunmuşlar 09:00-15:00 veya 13:00-18:00 Ben müdürümü 9:00-15:00 a ikna ettim malum şubeden 18 de çıkılamıyor maalesef 🤷🏻♀️.insan kaynaklarına 1 ay önceden bildirmek gerekiyor .bu süreçte tayin isteyemezsin mesaiye kalamazsın . Sizede ışık olsun istedim 💐
Meyram_ Jeremh teşekkür ederim beni de bilgilendirdiginiz için gayet iyiymiş 9-15 dediğiniz gibi asla 6 da çıkılmaz.
akillibidikcgty Meyram_ önce yasal dogum izni , sonra 60 günlük yarı zamanlı calisma ( yarım günde kendi yıllık izninde kullandığım için hicgitmedim işe) , sonra kalan yıllık izinlerimi kullandim. En sonunda ücretsiz izin aldım.sonrssinda işe başladım
akillibidikcgty Kahraman4545 evet birtakım belgeler istediler.hatirlamiyorum şu anda. Iskuru ararsanız yardımcı olurlar
kaymakliekmekkadayifi Meyram_ ozel sektör. Ama bixde hersey kamu gibi işliyor. Su an sut iznim oldugu icin hergun 1.5 saat erken cikiyoruk ve haftada max. 30 saat calisiyorum