Merhaba; artık çıkış yolu bulamıyorum. Belki burada yardımcı olabilecek bir anne çıkar diye yazmak istedim. Bir umut…
kızım 13 aylık ve ek gıda konusunda çok zorluyor bizi. Her şeye burun kıvırıyor. 6 aylıkken 3 gün kuralı ile başladık tadımlarla ama o zamandan beri hep burun kıvırdı.
canı isterse 1 küçük kase yoğurt yer. Yine keyfi yerindeyse küçük bir muzun yarısı, bazen bir minik dilim peynir ve yine bazen yumurta. Yumurtayı da en fazla yarım yer.
11 aylıktan sonra memeyi de reddetti. Sadece biberon ile içiyor anne sütünü. Ben de iki aydır sağıp duruyorum.
kızımı başından beri zorlamadım. Beraber sofraya oturduk, kendi yesin diye önüne koyduğum da oldu; ama yok yani. Muzu bile seçiyor. Tadı daha bir aromalı olan Anamur muzu ise yiyor, diğer türlü lütfen bir kaşık ya da bir iki ısırık.
ne yapacağımı şaşırdım. Bir hevesle hazırlıyorum. Ağzını açıyor kaşık için. Sonra kararsız kalıp kapatıyor ağzını. Binbir naz iki kaşık yemek için…
boy ve kilosu persentilde iyi olduğu için doktor da önemsemiyor. Ama yemiyor yani bu çocuk.
lezzetli, benim aşırı seçici kızımın seveceği tarifleriniz var mı?
paylaşırsanız çok mutlu olurum.