Biittercikolata Elbetteki. Bak benim bebegim dogdu. Direk solunum sıkıntısı var diye kuvoze aldilar. Cogerlerinde sıvı vardi. Kalbinde delik. Kalp duvarı kalindi. Yumurtaliginda kist vardi. Bilmem kaç gün entube yatti kendi kendine nefes alamıyordu. Sonra beslnemeyi beceremedi. 1 ay yatti yoğun bakimda sonrasında isitme resti girme testi vs hepsini 2 kez oldu aldığı tedaviler yüzünden. 6. Ayda kardiyoloji, gogus cerrahi tekrar gördü. Hatta aldığı tedavi bi hasar bırakmış mk diye noroloji de gördü gelişim testine girdi ohoooo daha anlatsam neler neler. Yani dr yönlendiriyor elbette. Of ben ne kurutulur yaptik gece nefesini dinlerdim uyumazdim