Cigdemsenol en çok nereye giriyorlarsa,o odanın giriş yoluna koy.mesela bizde mutfak penceresinden içeri girerlerdi, ben de haliyle mutfak penceresinin eşiğine koydum şekeri. Sora zamanla balkona koymaya başladım,bu şekilde geri gide gide yuvvalarını öğrendim.😂🤦♀️