Merhabalar dört aylık kızım var doğduğundan beri çok gazlı bi bebekti ne uyurdu ne emebilirdi gazından dolayı çok sıkıntılı bir süreçti 3. Ayın sonu gibi tam rahatladım gayet güzel sancı çekmiyordu 4.ayın başında doktorumuz kan damlası verdi microfer ocean diye ne zaman içirsem çocukta gece uyumadan her gün aynı saatte gaz sancıları huysuzluk karın ağrısı meydana geldi.😞Araştırdpıpm kadarıyla da verilmeden de olmuyormuş zeka gelişimi için ayrıyeten gaz için bifidrop kullanıyoruz o da kar etmiyor🥺tam düzeldi derken kan damlasına başladığımız zaman tekrar sancılarımız başladı sizler de oldu mu böyle 🥺🥺🥺🥺😞😞😞