Arya01 bebeklerin 6 aya kadar kan dolaşımı tam oturmadığı için ayakları elleri burun ucu gibi yerler soğuk olur.. bu bebeğin üşüdüğü anlamına gelmez.. ortam size göre normalse bebeğe görede normaldir .. sadece içiniz rahat etsin die bir tık bişey giydirebilirsiniz.. onun haricinde bebeğin serin yerde olması sıcakta olmasından daha sağlıklıdır . Yani bebeğinin bı iki ay civarında daha elleri ayakları burun ucu gibi yerleri soğuk olacak . 😊