_BirAnne 1016b bargellonun oda kokularını alıyorum tütsülü olanları çok güzel kokuyolar vanilya hele muhteşemm
Zaaf E bebek kokusunu kullanıyoruz biz hem evimiz mis gibi bebek kokuyor herkesin de sevdiği bir koku