Hanımlar 1 ay 2 günlüğüz, bebeğim gündüzleri uykuya direniyor saatlerce uyanık kalıyor ve sürekli emmek istiyordu ben de hep aç olabileceğini düşünüp en sonunda mama veriyordum ama yine uyumuyordu😒 dün kontrolde ebemize sordum anlattım mama verdiğimi de söyledim ebe direk mama verme alıştırma dedi. Bugün gelen 3.hastamsın hepinizde aynı şikayet var bende yaşadım dedi o seni istiyor hep seninle olmak istiyor dedi mamaya alıştırma sütün yeterli dedi, yani aklınızda soru işareti varsa direk sağlık ocağına gidip kilosuna vs baktırın içiniz rahatlasın. Çok şükür ben yetiyor mu diye düşünmekten bi hal olmuştum ama gidip öğrenince rahatladım. Yetmiyorsa da öğrenmiş olursunuz ve gerekeni yapıp en azından içiniz ferah olur. Ben çok endişe ettiğim için aynı şeyi yaşayan annelerde görsün diye paylaşmak istedim☺️🌸