Denizinannesi52 Önlisans mezunuyum bu sene girmeyi düşünüyorum hem çalışma arkadaşı arıyorum hem kitap önerisi olan var mı konu anlatım özellikle
FatmaKrbkl Denizinannesi52 lisansa çalışırken benim hocam isem pegem yediiklim falan kullanırdım bide evveliyat mı ne vardı önlisansta da iyi olabilirler ☺️
Edamihrannn Denizinannesi52 anladım ben geçen senekini 3 gün ile kaçırdım Doğum yaptım sınava 3 gün kala cok üzülmüştüm kısmet değilmiş bende seneyi bekliyorum bakalım