RuzgarMommys hergün dışarı çıkmıyoruz yalan söylemiyim balkonda vs vakit geçiriyoruz. D vitamini alabileceği yemekleride yiyor aslındaa.. demir de öyle oldu 2 ay kulandırttı bıraktı 1 yaş tahlilkerinde düşüktü yine başlattı başka markaya. bakalım bu ay özel bi aşısı var gittiğimde soracağım dr una. D vit. Değiştirir belki. Teşekkürler iyi geceler