ayshoo bebisin kilo alimi, boyu gelisimi iyiydi… doktorumuz 5 bucuk aylikken tadimlara baslayabilirsiniz, demisti. Çok da heyecanliydim ama yine de 6.ayi bekledim. Bebisi bir seyler yiyorken gormek cok keyifli ama zamanla bu cocuk me yiyecek oluyorsun 🤣😊🥰 Yavrum benim, yesin her seyi yaparim da bazen sikısıyor insan, ozensiz beslemek de istemiyorsun. O yuzden hiiiccc acele etmeyin derim 🤣🤣 Saglicakla kalin 🌺🙋🏻♀️