ayshoo biz de bugün 5 ay 1 günlüğüz,dünkü kontrolde bize de tadımla başlat dedi ve bebeğim kilo olarak maşallah iyi olmasına rağmen. Zaten doymasın sadece tadına baksın dedi. Başlatılabilir. Ben kızımdayken 6 ayı bekledim iştahsız bir çocuk oldu şu an 5 yaşında hala öyle. Bunda başladım tattırmaya yoğurtla