Kizlar merhaba öncelikle sorum var size kayın babam koronaydi ve ben annem gildeydim bugün eşimin testide negatif olduğu için bir alt kattaki abiis gilde kaliyorz neyse bugün tansiyon vs problemi çıktı ambulansı aradım aldı kayinbabam i ambulansla gitti ve eşimde peşinden gitti şuanda hastanedeler eşim yakın durmuyorm vs Dior ama ben de aynı arabada gelmeyin dedim eşim le aynı arabada gelirse eve almayı düşünüyorum artık bıktım sizce ne yapmaliyim