Ben 20 günlükten sonra verdim ilk yarım cay bardağına yarın cay kaşığı attım demlendikten sonra bi cay kaşığı bebeğe içirdim gerisini kendim dinledim içtim, bebeğimiz komikti gazdan sancıdan uyuyamayan bir bebekti bunu yaptıktan sonda sabaha kadar yoğun gazını attı bagırsaklarını rahatlattı iyi ki yapmışım ondan sonda da ne zaman yoğun gazı olsam hep yaptım bazen her gün yapıyordum bazen gün aşırı sonda gazları bitti bıraktım normal gaz damlaı falan da kullanıyorduk biz Zaten ama kesinlikle en büyük faydayı kimyon cayı yaptı