Kızlar aynı evde yasiyoruz eltimle 4 yasindaki oğlunun test sonucu pozitif çıktı 2 gündür hastaydı ama hasta olduğunda benim kızımla yaklastrmadik öyle doğru düzgün yani yan yana bulundurmamaya gayret ettik onunki pozitif çıkınca hemen bağ evimiz var oraya gttiler klmaya baya temizliğini falan yaptım ama kızıma da geçmişinde çok endiseliyim lütfen cvp verin şuan da bi belirti yok ama bilemedim 😔😔