Merhaba sevgili anneler son 10 gündür oğlumda acayip bir gaz problemi var yani şöyle çıkartıyor ama kocaman insan gibi zaaaart zooort ve her defasında ağlayarak uyanıyor.mesela saat 9 da yattı 10 da uyandı 3-4 defa yaptı 10:30 da uyandı yine aynı böyle yarım saate bir 12 ye kadr devametti yani 3 satte 30 defa falan gaz çıkarmıştır hepside şiddetli maşallah.5 aylığız ve mama ile besleniyoruz.Büyükmoğlumda mama ile beslenmişti hiç bunları yaşamadım.mamadan mı başka bişey mi anlayamadım.Var mı böyle oln ve çözüm bulabilen?