Prensesannisii benim bebeğim de 4 aylık oldu dün. Ben sütümü sağarak veriyorum 40’dan beri. Akşam 8 gibi yatıyor, gece 4’te ancak kalkıyor. Hatta bazen sabah 6’ya dek uyuduğu oluyor. Bazen kıyamayıp kaldırıp yediriyorum, bazen de kaldırmıyorum son zamanlarda. Çünkü uyandırdığım için huysuzlanabiliyor. Çevremdeki tecrübeli anneler, o artık acıkınca kalkar dedi. Ki bence çok mantıklı. Ama benim bebeğim gündüz oldukça iyi besleniyor. Sağarak verdiğim için içtiği süt miktarını biliyorum. Gündüze yayıyor beslenmesini. Hatta uyku vakti yaklaşınca mızmızlık edip baya çok yiyor 😁 ama her bebeğin ritmi farklı tabi. Gözlemleyip sizin karar vermeniz lazım.